3 269 läst ·
26 svar
3k läst
26 svar
Vad är detta för djur/ insekt och är det farligt? I såfalvad ska göras
Hej allihopa! Jag bor i en hyreslägenhet i 2 och ett halvt år nu och sedan början ca. En-två vecka efter inflyttning började jag och min man bli stuckna och brättade till våran vuxna barn och därefter MKB som är hyresvärden men eftersom ingen kunde se någonting tänkte våran barn att vi förställer oss, vi har haft en helvete sen dess med olika typer insekter och bli biten och stucken. Nu har vi kunnat se dem insekter och ville samråda med er , förutom det skickar jag bilder på badrumsventilen och köksfläkten . Det finns även små ingångar på golvet som jag misstänker att därifrån kommer ut visa insekter. Vi blir bitna och det inte alls roligt för vi har ingen lugnt och ro hemma. Var snäll och kolla och se vad ni tycker och tacksam för ett bra råd. Förresten jag har fel anmäld detta flera gånger , Nomor har varit men inte hittat någonting ’ de letade liksom efter kackerlackor och väglös, de sägs att bara väglös är skadedjur och min hyresvärd säger att dem är inte intresserad av djur.
Välkommen tillbaks, jag blir ledsen när jag ser att du inte fått hjälpen du behöver än. 
Och ta genast bort vad det nu är du satt för ventilationen.
Skulle tro att det är grund för vräkning att sabotera ventilationen så.
Kan du göra en röd ring kring insekterna? Eller fota med bättre upplösning?F F Rafiei skrev:
Och ta genast bort vad det nu är du satt för ventilationen.
Skulle tro att det är grund för vräkning att sabotera ventilationen så.
Det är borta, jag satt bara för att ventilationen skulle vara ren men sen såg jag detta bara under en vecka , men det togs bort och jag bara fotade denO [old rusty] skrev:
Jag har tyvärr ingen bättre mobil eller möjlighet att ta bättre fotoO [old rusty] skrev:
Vilken bild menar du, för att i de flesta bilder finns det insekter till o med om ni tittar noga på min rygg så sitter de två insekter där också, jag ville själv se bara varför det svider i ryggen så ser jag såren och även de 2 små insekterna, jag vet att det är svåra att se dem men man måste titta noga. Tror ni att det hjälper om jag skickar dem och skriver till Miljöförvaltningen ?O [old rusty] skrev:
O [old rusty] skrev:
Det luften som sugs ut genom badrummet är det luften som vi andas in va ?! jag fått Kol i början när vi flyttade in och nu för 3 veckor sen var jag och blev undersök för Kolet igen och det visade att min Kol har blivit 30% värre än förra året. 😔🥺O [old rusty] skrev: