C
Någon som har erfarenhet av denna panel från Derome? Jag funderar på att sätta den liggande.

Vad tror ni?

Gör droppnäsan att vattnet rinner av bättre?

Falsad enkelfas m droppnäsa
 
Redigerat:
Den ska väl alltid monteras liggande.
 
C
Ja så måste det väl vara? Hade blivit väldigt konstigt att montera den stående med droppnäsa längst ena kanten.

Verkar vara unik för Derome, har inte sett den någon annan stans. Därför undrade jag om någon hade erfarenhet av den.
 
hej, vad får du ge för sån panel per löpmeter? jagar liknande men slås av hur dyrt det är så fort det inte är standard falsad enkelfas.
 
C
W wuchi skrev:
hej, vad får du ge för sån panel per löpmeter? jagar liknande men slås av hur dyrt det är så fort det inte är standard falsad enkelfas.
Ingen aning. Du får höra med Derome. Jag har inte sett panelen någon annanstans så det är nog en konstruktion unik för deras sågverk.

Inga priser på hyllorna när jag var och kollade runt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.