1 591 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Falsad enkelfas med droppnäsa (Derome)
Någon som har erfarenhet av denna panel från Derome? Jag funderar på att sätta den liggande.
Vad tror ni?
Gör droppnäsan att vattnet rinner av bättre?
Falsad enkelfas m droppnäsa
Vad tror ni?
Gör droppnäsan att vattnet rinner av bättre?
Falsad enkelfas m droppnäsa
Redigerat:
Ja så måste det väl vara? Hade blivit väldigt konstigt att montera den stående med droppnäsa längst ena kanten.
Verkar vara unik för Derome, har inte sett den någon annan stans. Därför undrade jag om någon hade erfarenhet av den.
Verkar vara unik för Derome, har inte sett den någon annan stans. Därför undrade jag om någon hade erfarenhet av den.
Ingen aning. Du får höra med Derome. Jag har inte sett panelen någon annanstans så det är nog en konstruktion unik för deras sågverk.W wuchi skrev:
Inga priser på hyllorna när jag var och kollade runt.
Klicka här för att svara