J Jonas_Ek #1 Medlem · 13 inlägg 3 jun 2005 14:27 Jonas_Ek Medlem 13 inlägg 3 jun 2005 14:27 #1 Kanske dum fråga men tillämpar man fall på trädäck eller avrinningen skall ske i springorna mellan trallen?
Kanske dum fråga men tillämpar man fall på trädäck eller avrinningen skall ske i springorna mellan trallen?
lastkaj #2 Medlem · 1 394 inlägg 3 jun 2005 15:35 lastkaj Medlem 1 394 inlägg 3 jun 2005 15:35 #2 Avrinning ska ske mellan brädorna.
KarlXII #3 Medlem · 3 348 inlägg 4 jun 2005 03:30 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 4 jun 2005 03:30 #3 Jag har lagt med kärnsidan upp och lutning. Funkar bra - det som inte faller mellan trallen forslas iväg som i en liten hängränna. Altanen torkar på nolltid.
Jag har lagt med kärnsidan upp och lutning. Funkar bra - det som inte faller mellan trallen forslas iväg som i en liten hängränna. Altanen torkar på nolltid.
D David #4 Medlem · 1 854 inlägg 4 jun 2005 16:12 David Medlem 1 854 inlägg 4 jun 2005 16:12 #4 Har ingen avrinning på vår altan men den torkar fort som f*n ändå. Kul att se att K12 är tillbaka i gamet igen. mvh David Edit: Såg att du egentligen aldrig lämnat forumet men att inläggen bara blivit färre.
Har ingen avrinning på vår altan men den torkar fort som f*n ändå. Kul att se att K12 är tillbaka i gamet igen. mvh David Edit: Såg att du egentligen aldrig lämnat forumet men att inläggen bara blivit färre.