Kanske dum fråga men tillämpar man fall på trädäck eller avrinningen skall ske i springorna mellan trallen?
 
Avrinning ska ske mellan brädorna.
 
Jag har lagt med kärnsidan upp och lutning.
Funkar bra - det som inte faller mellan trallen forslas iväg som i en liten hängränna. Altanen torkar på nolltid.
 
Har ingen avrinning på vår altan men den torkar fort som f*n ändå.

Kul att se att K12 är tillbaka i gamet igen.  :)

mvh
David
Edit: Såg att du egentligen aldrig lämnat forumet men att inläggen bara blivit färre.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.