J Joukko #1 Medlem · 1 513 inlägg 28 jul 2022 14:11 Joukko Medlem 1 513 inlägg 28 jul 2022 14:11 #1 Hur ser eran faktura ut på installationen? Jag skulle vilja ha ordinare pris på grejerna och sedan vad det kostar med grönteknik avdraget. Eller är jag för petig?
Hur ser eran faktura ut på installationen? Jag skulle vilja ha ordinare pris på grejerna och sedan vad det kostar med grönteknik avdraget. Eller är jag för petig?
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 706 inlägg 28 jul 2022 14:48 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 706 inlägg 28 jul 2022 14:48 #2 Jag fick installation, laddbox till ordinarie pris sen en rad med avdraget sen totalsumma.
J Joukko #3 Medlem · 1 513 inlägg 28 jul 2022 14:50 Joukko Medlem 1 513 inlägg 28 jul 2022 14:50 #3 Så som det ska vara tycker jag. Elektrikern undrar varför jag ska ha det.
Stefan N #4 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 706 inlägg 28 jul 2022 16:01 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 706 inlägg 28 jul 2022 16:01 #4 Ja, lite kan man ju fundera på vad ska ha det till men är det inte bara räkna om ifall du vill ha ordinarie pris?
Ja, lite kan man ju fundera på vad ska ha det till men är det inte bara räkna om ifall du vill ha ordinarie pris?
B Boende45 #5 Medlem · Stockholms · 1 462 inlägg 28 jul 2022 20:14 Boende45 Medlem Stockholms 1 462 inlägg 28 jul 2022 20:14 #5 Vad är problemet?
tttomten #6 Renoverare · 3 098 inlägg 29 jul 2022 18:53 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 29 jul 2022 18:53 #6 Självklart ska du ha pris. Det du betalar är priset att du sen får avdrag på skatten skall redovisas separat.
Självklart ska du ha pris. Det du betalar är priset att du sen får avdrag på skatten skall redovisas separat.