Hej,
Går det bra att använda en fågellist när takfoten är kilad? Det finns ju ingen bärläkt att fästa i och att sätta fast den ovanpå pappen verkar inte helt rätt heller.
Hälsningar
Thord
 
Hej!
Fäst fågellisten i ströläkten, vid kilning ligger pannan så lågt så listen behöver inte fästas så mycket( blir tätt ändå)alternativt "småströa mellan ströna" så får du mer att fästa i.
Kan de va nåt? Vassarn
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.