det kan nog gå att få dit på nått vis men om man nu skall köra med plattrem så känns det ju som att det skulle vara kul att återställa maskinen som den en gång såg ut o fungerade annars går det ju att ta ett kraftigt vinkeljärn o svetsa o borra lite men prio ett just nu är att kunna hyvla har en hel hög med virke som skall bli innertak i ett gammalt hus och breda 20cm golvlister o foder kring fönster o s v.