Hej en kastrull slant ifrån min våta hand och small rakt in i kaklet. Det blev märke på det vita kaklet som inte gick att skrubba / torka bort.
Vad gör man då? Hur får man bort detta märke?
Jag hade provat med ett suddgummi men vet inte om det funkar. Bra för att få bort märken på bänkskivor i laminat i alla fall. Även Vim eller Cif eller vad det heter är tänkbart, milt polerande medel.