tömde hela den , pumpade in luft till 0,5 bar sen påfyllt till 1,2 ungefär! Ljudet är bara sen igår och trycket går inte ner eller upp alls så vet inte bör jag ändå byta kärl eller låta det vara ett tag
Åker inte trycket JOJO, utan står kvar, kan variera med några 1/10 dels bar, så avvakta och lyssna om det porlar i ellementen, då är det luft i dom.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.