Hej
Har en bergvärmepump som larmat för högt tryck.
Har luftat elementen och startat om. Det fungerar då om jag har alla elementen fullt öppna. Har ställt in att jag vill ha 18 grader inne men det är 25 grader den visar också inomhustemperatur 25 grader på displayen, Hemskt varm och dyrt blir det också. Några tips på varför det blir så här?
Har ställt kurvan så lågt det går.
Mvh
Tove
 
Kolla att växelventilen funkar som den ska.
 
useless useless skrev:
Kolla att växelventilen funkar som den ska.
Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.