1 469 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
EVI heat
Hej
Har en bergvärmepump som larmat för högt tryck.
Har luftat elementen och startat om. Det fungerar då om jag har alla elementen fullt öppna. Har ställt in att jag vill ha 18 grader inne men det är 25 grader. Hemskt varm och dyrt blir det också. Några tips på varför den inte känner av inomhustemperaturen?
Har ställt kurvan så lågt det går.
Mvh
Tove
Har en bergvärmepump som larmat för högt tryck.
Har luftat elementen och startat om. Det fungerar då om jag har alla elementen fullt öppna. Har ställt in att jag vill ha 18 grader inne men det är 25 grader. Hemskt varm och dyrt blir det också. Några tips på varför den inte känner av inomhustemperaturen?
Har ställt kurvan så lågt det går.
Mvh
Tove
Klicka här för att svara
