Det är bara att kolla på de vanliga
IVT/Bosch, Thermia, Nibe/CTC, Viessmann, Mitsubishi. Alla går att docka. Kan hända att en ny IVT/Bosch utedel går att docka med befintlig innedel?
Om du investerar i en riktigt bra ny pump så finns det ingen anledning att krångla och docka till solvärme eller ved. Dom är så effektiva idag så det är bättre att investera i några solceller istället