En del märken på lamellerna brukar det vara. Påverkar inget om bara lite. Man kan ta en lamellkam och justera om man vill.
Hittar inget lågexp fogskum på liten förpackning tyvärr. Köp minsta burk vanlig fogskum och var väldigt försiktig med doseringen. Finns 250 ml eller 500 ml.
Hittar inget lågexp fogskum på liten förpackning tyvärr. Köp minsta burk vanlig fogskum och var väldigt försiktig med doseringen. Finns 250 ml eller 500 ml.
Anmärkte på det också. Jag försöker vara positivt och tänka att det har någon funktion men det ser som du säger inte så bra ut.C Cerb skrev:
Jag skulle vilja säga att jag vill att de drar om men det lär ta en stund med allt vad det innebär...
Nu sviker mitt minne mig, men måste man inte kunna bryta strömmen till pumpen utvändigt med en egen brytare?L Leafbranch skrev:
Ser ju ut som att man bara dragit en kabel genom väggen tillsammans med röret? Ser ganska hemmapulat ut.
Vet inte riktigt med reglerna men vi har en brytare vid inomhusdelen.C Cerb skrev:
Några andra bilder som gör att jag ej är nöjd med installationen. .
Nu kanske jag är petig, men kantstött skärm också, men en ny installation för 100.000+ kanske man vill att det ska vara tipp-topp från början.
Är det rimligt att jag klagar?
Nja, rören går genom ett rum först vid innerdelen , det är väggen genom fasad som jag anser att det är bristfälligt.F Fideliox skrev:
Nu kanske jag är petig, men kantstött skärm också, men en ny installation för 100.000+ kanske man vill att det ska vara tipp-topp från början.
Är det rimligt att jag klagar?
Skall sitta en "arbetsbrytare" inom räckhåll från pumpen ELLER en stickpropp i ett uttag är även det godkänt.C Cerb skrev: