Antar att det inte är ståhöjd i garderoberna?
Stämmer , de är kattvindar.
Hur man än vänder och vrider på det så saknas det ett fönster. Antingen blir hallen utan fönster och mörk och dan, vilket inte blir bra, eller så blir ett sovrum utan fönster, vilket blir ännu värre.
I en hall kan man visserligen nöja sig med takfönster/ljusschakt. Men annars får man nog bygga ut i något väderstreck är jag rädd.
I en hall kan man visserligen nöja sig med takfönster/ljusschakt. Men annars får man nog bygga ut i något väderstreck är jag rädd.
Tack för input!
Ett alternativ jag funderade på var om man kan sätta fönster i någon av kattvindarna för att lösa det.
Ett alternativ jag funderade på var om man kan sätta fönster i någon av kattvindarna för att lösa det.
Klicka här för att svara

