J jzz #1 Medlem · 78 inlägg 7 sep 2007 10:26 jzz Medlem 78 inlägg 7 sep 2007 10:26 #1 Så där ja! Nu har jag dammat av digitalkameran som låg på vinden och börjat dokumentera renoveringen av köket. Börjar med två enkla ritningar.... Och här ligger vi idag.....
Så där ja! Nu har jag dammat av digitalkameran som låg på vinden och börjat dokumentera renoveringen av köket. Börjar med två enkla ritningar.... Och här ligger vi idag.....