Ja eftersom andra lägger ut sina bloggar om renoveringen, ska väl inte jag vara sämre. Huset är ett litet torp från 20-30-40-talet, som jag och min sambo ska renovera. Jag är en glad amatör med vilja.. :)

www.jimmyjepp.se

Enjoy!
 
ser trevligt ut...kommer ihåg när man höll på med stugan, det var riktigt roligt....blev ett bra övningsobjekt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.