685 läst ·
2 svar
685 läst
2 svar
Ett eller tvårörsradiator.
Hejsan.
Till torsdagen så skall jag åka upp till Falun och köpa på mig ett antal begagnade radiatorer.
De skall användas i ett kommande tvårörssystem.
Finns det element som endast går att använda till enrörssystem och i så fall; hur ser man detta. Finns det någon vänlig själ som kan upplysa mig om detta.
MVH hasse k
Till torsdagen så skall jag åka upp till Falun och köpa på mig ett antal begagnade radiatorer.
De skall användas i ett kommande tvårörssystem.
Finns det element som endast går att använda till enrörssystem och i så fall; hur ser man detta. Finns det någon vänlig själ som kan upplysa mig om detta.
MVH hasse k
Tack för svaret.
Nu har jag hört lite olika angående detta. Har inte hämtat några radiatorer än.
De kunde inte garantera att de hade de dimensionerna som jag ville ha.
Får vänta i ett par veckor. De garanterade i alla fall att radiatorerna kommer från två-rörsystem. 350kr st med termostat och fastsättningsanordning.
Det blir ju lite av grisen i säcken men man ser ju i alla fall lite i vilket skick de är när man kommer upp till Falun.
Nu har jag hört lite olika angående detta. Har inte hämtat några radiatorer än.
De kunde inte garantera att de hade de dimensionerna som jag ville ha.
Får vänta i ett par veckor. De garanterade i alla fall att radiatorerna kommer från två-rörsystem. 350kr st med termostat och fastsättningsanordning.
Det blir ju lite av grisen i säcken men man ser ju i alla fall lite i vilket skick de är när man kommer upp till Falun.
Klicka här för att svara