Ska bygga hus till våren och letar komponenter till styrning av elen, larm osv.
Hade tänkt bygga med Z-Wave och inte hittat så många butiker, men idag råkade jag snubbla in på etotal.eu som har klart bättre priser än tex gronahus.se. De verkar ligga i Danmark.

Tex: Insatsbrytare, Fibaro 1x3kW

ETotal, ca 410kr
http://www.etotal.eu/product_info.php?cPath=29_113_114&products_id=185

Gröna Hus, 599kr
http://webshop.grona-hus.se/product.html/insattsbrytare-1x3kw?category_id=7

Det gör ju rätt stor skillnad när det är en hel del saker man ska ha.

Är det någon som handlat här och har några erfarenheter?
 
Det var ju onekligen rätt billigt, men är momsen medräknad? Jag hittade inte någon info om detta. Frakten ingick iaf inte.
En annan leverantör som verkar bra är Vesternet i england. Fri frakt och mängdrabatt.

Har inte själv erfarenheter från någondera, men Vesternet verkar vara pålitliga, efter vad jag läst på olika forum.
 
Det var en trevlig butik med! Mängdrabatten gör ju en hel del faktiskt.
 
Jag kör fibaro hemma och handlar av Gröna hus. Hittills bara bra erfarenheter. Snabb leverans och bra support både via telefon och email. Undrar ni något om Fibaro så är det bara att fråga på förresten.
 
Under "Handelsbetingelser" på ETotal.eu står det ...

"Alle priser på Etotal.eu opgives altid inklusiv 25% moms med mindre andet er opgivet."

Så det är inklusive moms.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.