1 362 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
ETotal.eu - Erfarenheter? (Z-Wave)
Ska bygga hus till våren och letar komponenter till styrning av elen, larm osv.
Hade tänkt bygga med Z-Wave och inte hittat så många butiker, men idag råkade jag snubbla in på etotal.eu som har klart bättre priser än tex gronahus.se. De verkar ligga i Danmark.
Tex: Insatsbrytare, Fibaro 1x3kW
ETotal, ca 410kr
http://www.etotal.eu/product_info.php?cPath=29_113_114&products_id=185
Gröna Hus, 599kr
http://webshop.grona-hus.se/product.html/insattsbrytare-1x3kw?category_id=7
Det gör ju rätt stor skillnad när det är en hel del saker man ska ha.
Är det någon som handlat här och har några erfarenheter?
Hade tänkt bygga med Z-Wave och inte hittat så många butiker, men idag råkade jag snubbla in på etotal.eu som har klart bättre priser än tex gronahus.se. De verkar ligga i Danmark.
Tex: Insatsbrytare, Fibaro 1x3kW
ETotal, ca 410kr
http://www.etotal.eu/product_info.php?cPath=29_113_114&products_id=185
Gröna Hus, 599kr
http://webshop.grona-hus.se/product.html/insattsbrytare-1x3kw?category_id=7
Det gör ju rätt stor skillnad när det är en hel del saker man ska ha.
Är det någon som handlat här och har några erfarenheter?
Det var ju onekligen rätt billigt, men är momsen medräknad? Jag hittade inte någon info om detta. Frakten ingick iaf inte.
En annan leverantör som verkar bra är Vesternet i england. Fri frakt och mängdrabatt.
Har inte själv erfarenheter från någondera, men Vesternet verkar vara pålitliga, efter vad jag läst på olika forum.
En annan leverantör som verkar bra är Vesternet i england. Fri frakt och mängdrabatt.
Har inte själv erfarenheter från någondera, men Vesternet verkar vara pålitliga, efter vad jag läst på olika forum.
Klicka här för att svara