B
Hej!

Jag har ett radhus från 75 eternitpannor ligger på idag allt ser fint ut mer än slitaget.

jag kollade upp i vinden stolarna och virket är friska och fina men pappen har tagit lite stryk ser jag. Lite hål här och där. Går det att laga?

Vet att det behövs bytas så småningom men är det akut, akut? Vad tror ni?
 
  • Trång vindsvåning med träbjälkar och isolering. Visar några stenullsrullar och byggmaterial.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
B
Tror du svarar på detta själv. Allt ser fint ut och om virket är fräscht så finns det ingen anledning till oro. Nästa gång det spöregnar smyger du upp och kollar om det finns några uppenbara läckage och tätar det tills dess du väljer att byta tak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.