Hej!
Jag har ett radhus från 75 eternitpannor ligger på idag allt ser fint ut mer än slitaget.
jag kollade upp i vinden stolarna och virket är friska och fina men pappen har tagit lite stryk ser jag. Lite hål här och där. Går det att laga?
Vet att det behövs bytas så småningom men är det akut, akut? Vad tror ni?