Hej,
river ett gammalt förråd. Byggt på 70-talet. Det finns takplattor på som ser ut enligt bilderna. Är det eternittak eller "ofarliga" betongplattor? De är 42X34 cm stora och maxtjocklek 3cm, på sina ställen bara 1,5cm tjocka.
Tacksam för input, om jag kan riva ned fler plattor själv eller bör ta hjälp av proffs.
mvh
river ett gammalt förråd. Byggt på 70-talet. Det finns takplattor på som ser ut enligt bilderna. Är det eternittak eller "ofarliga" betongplattor? De är 42X34 cm stora och maxtjocklek 3cm, på sina ställen bara 1,5cm tjocka.
Tacksam för input, om jag kan riva ned fler plattor själv eller bör ta hjälp av proffs.
mvh
Betongpannor ser det ut som!
Klicka här för att svara




