Hej, ska riva upp en bit av golvet då vi har avloppsläcka.
Under betongen ligger denna platta. Ser inte ut som eternit, inga fibrer etc. Skulle säga granit, men la man det löst på sten förr i tiden?
Tänker man satt ibland etenit bakom kaminer för minska strålningsvärme.
Under betongen ligger denna platta. Ser inte ut som eternit, inga fibrer etc. Skulle säga granit, men la man det löst på sten förr i tiden?
Tänker man satt ibland etenit bakom kaminer för minska strålningsvärme.
Redigerat:
Klicka här för att svara


