Hej!
Jag hoppas jag inte hamnar fel och skämmer ut mig helt förtvivlat här. Vi köpte nytt, *totalrenoverat, hus i mars.
*de hann aldrig göra klart badrummet på övervåningen.
Jag har knäppt några bilder på vad de hann med. Det vi undrar över är en gissning mellan tummen och armbågen vad det kan kosta att färdigställa? Vi bor i södra Sverige, Småland (fått för mig att Stockholm exempelvis är mycket dyrare).
Vi förstår att materialen kan ge stora skillnader i pris. Utgå från matta på golv och vägg.
Jag hoppas jag inte hamnar fel och skämmer ut mig helt förtvivlat här. Vi köpte nytt, *totalrenoverat, hus i mars.
*de hann aldrig göra klart badrummet på övervåningen.
Jag har knäppt några bilder på vad de hann med. Det vi undrar över är en gissning mellan tummen och armbågen vad det kan kosta att färdigställa? Vi bor i södra Sverige, Småland (fått för mig att Stockholm exempelvis är mycket dyrare).
Vi förstår att materialen kan ge stora skillnader i pris. Utgå från matta på golv och vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Mitt förslag är att ställa exakt denna fråga till de lokala firmor som kan vara aktuella att anlita för jobbet.S Slangfil skrev:
Det lär visa vilka som är intresserade av att åta sig uppdraget samt vilka ni känner förtroende för. Nästa steg är att begära in minst 3 offerter. De kommer att ge ett vettigt svar på frågan.
Vill man gissa är det fritt fram. Gissningar är nästan alltid fel.
Moderator
· Stockholm
· 57 710 inlägg
Du bör nog gå igenom vad som är gjort också, om det är korrekt. Det ser ut att komma upp ett avloppsrör aldeles fär nära väggen bredvid dörren. Skall vara minst 60mm mellan röret och väggen.
Klicka här för att svara