Hej!
Transformatorn har gett upp och skulle vilja byta den rakt av mot en passande. Modul modell aen54222. Någon som har ett förslag?
Transformatorn har gett upp och skulle vilja byta den rakt av mot en passande. Modul modell aen54222. Någon som har ett förslag?
Transformator på 12V & minst 19VA, finns ”överallt”, kruxet är att hitta en med DIN-41529-kontakten (högtalarkontakt).
Jag hade skaffat valfri transformator på 12V minst 19VA (W) samt en passande kontakt som jag hade monterat på lampsladden istället för DIN-kontakten.
Jag hade skaffat valfri transformator på 12V minst 19VA (W) samt en passande kontakt som jag hade monterat på lampsladden istället för DIN-kontakten.
Tack för svar. Borde inte vara omöjligt. Ser ut så här nu.Demmpa skrev:
Hej !
Ser att det var länge sedan tråden var aktuell men jag fick nyligen samma problem. Transformatorn går att beställa för återförsäljare från armaturhantverk.se och heter då Plugin Transformator med artikelnr TR 115/05.
Jag fick hjälp i min lokala lampaffär.
Ser att det var länge sedan tråden var aktuell men jag fick nyligen samma problem. Transformatorn går att beställa för återförsäljare från armaturhantverk.se och heter då Plugin Transformator med artikelnr TR 115/05.
Jag fick hjälp i min lokala lampaffär.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Trasig manöverpanel till Tylö Combi 8 kw- hur ersätta panelen CC20?
Bastu -
Ersätta trasiga ekrar. Cykel
Bilar & andra fordon -
Hur kan jag ersätta trasig vridomkopplare till fläktkonvektor
El -
Ersätta 12V-transformator för halogenspottar med trafo för LED-spottar
El -
Ersätta gammal 110v transformator i badrum med vanligt uttag?
El