Har rötskador i flertalet lager timmer. I en perfekt värld skulle jag vilja ersätta dessa med timmer men nu finns det inte möjlighet till det. Förutom det estetiska (jag kommer panela om och tilläggsisolera så det kommer inte synas) finns det annat som jag måste/bör tänka på?