Hej
Vi ska ha en ugn till och jag är intresserad av en ugna som har ånga. I reklman låter de bra, men allt framställs bra i reklam.

Finns det någon som har erfarenhet av de ugnarna? Är de bra? Finns det något som är dåligt med dem?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.