K KMH #1 Medlem · 96 inlägg 8 okt 2006 10:33 KMH Medlem 96 inlägg 8 okt 2006 10:33 #1 Hej Vi ska ha en ugn till och jag är intresserad av en ugna som har ånga. I reklman låter de bra, men allt framställs bra i reklam. Finns det någon som har erfarenhet av de ugnarna? Är de bra? Finns det något som är dåligt med dem?
Hej Vi ska ha en ugn till och jag är intresserad av en ugna som har ånga. I reklman låter de bra, men allt framställs bra i reklam. Finns det någon som har erfarenhet av de ugnarna? Är de bra? Finns det något som är dåligt med dem?