1 721 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Erfarenheter: Sub-Zero/Jenn-Air
Hej,
Som rubriken lyder så söker jag efter någon/några som har erfarenhet från ovanstående märke. Självklart gärna både positivt och negativt.
Håller på att rita på ett nytt kök och sneglat lite på detta men har ingen erfarenhet. Ugn, spis, diskmaskin, micro och fläkt har jag redan hittat så detta gäller främst kyl och frys.
Tacksam för all hjälp.
Som rubriken lyder så söker jag efter någon/några som har erfarenhet från ovanstående märke. Självklart gärna både positivt och negativt.
Håller på att rita på ett nytt kök och sneglat lite på detta men har ingen erfarenhet. Ugn, spis, diskmaskin, micro och fläkt har jag redan hittat så detta gäller främst kyl och frys.
Tacksam för all hjälp.
Det kanske inte finns medlemmar här som köper kylar där instegsmodellen ligger på 25.000.-
Eller så passar inte modellerna då de måttsätts i tum och använder otillåtet köldmedia samt har en märkspänning som inte överenstämmer med svensk std. (om de inta är konverterade).
Kanske beror på att brukarna tröttnat på dessa för att det inte finns varken service eller reservdelar att få tag på.
Eller så passar inte modellerna då de måttsätts i tum och använder otillåtet köldmedia samt har en märkspänning som inte överenstämmer med svensk std. (om de inta är konverterade).
Kanske beror på att brukarna tröttnat på dessa för att det inte finns varken service eller reservdelar att få tag på.
Klicka här för att svara