J JonasHolm #1 Medlem · 1 000 inlägg 15 okt 2006 17:56 JonasHolm Medlem 1 000 inlägg 15 okt 2006 17:56 #1 Hej! Är det någon här på forumet som har några erfarenheter av( synpunkter på SweNovakök? /Jonas