Finns det nån som har beställt från www.snusbolaget.se tidigare?? Verkar seriöst, har mejlat och ska fråga om det tillkommer nån skatt eller något sånt. Är ju tyvärr inbiten :rolleyes:

Hmmm, det där var ju billigt. Synd man bor i Finland, tillkommer en brutal Accis för oss....

Men till frågan:
"I priserna ingår skatt och moms. Vid bekräftad beställning kan priserna endast ändras av omständigheter som Snusbolaget.se inte råder över, t ex ändrade skatte- eller momsförhållanden. Avgift för frakt tillkommer enligt beloppet i din varukorg, och i kassan ser du alltid det totala priset. Inga övriga skatter eller avgifter tillkommer."

"Fraktkostnaden är från 22kr och uppåt, beroende på hur mycket du beställer. Frakten räknas ut i din varukorg och du ser alltid ditt totalpris i varukorgen, och även i kassan innan där du bekräftar din beställning. Väljer du betalning via Postförskott tillkommer 50 kr."

GzO skrev:
Hmmm, det där var ju billigt. Synd man bor i Finland, tillkommer en brutal Accis för oss....

Aha, jag trodde dom skickade utomlands också, vad är det för punktskatt i Finland? Fick hem provpaketet, måste säga att det var över förväntningarna.. thunder var lite stark kanske :)

60% av detaljhandelspriset, så det svider lite.

Jag beställde ett provpaket häromdagen som visst hade letat sig fram till "posten" idag.
Ska bli lite intressant faktiskt, jag gillar att prova nya sorter.

Får väl ev. bli en liten utvärdering i tråden senare.

Efter att ha gjort av med större delen av paketet så får jag väl säga att det inte var så dumt. Helt klart prisvärt och smidigt iaf.
Och eftersom jag sällan är nere på stan så kommer jag nog att beställa där igen, av bekvämlighetsskäl. Betydligt närmare till ICA-posten än till kiosken där jag köper mitt lågbudgetsnus vanligtvis. Priset skiljer dock egentligen ingenting så där ser jag ingen större fördel. Mer en tidsvinst i mitt fall.

ass skrev:
Efter att ha gjort av med större delen av paketet så får jag väl säga att det inte var så dumt. Helt klart prisvärt och smidigt iaf.
Och eftersom jag sällan är nere på stan så kommer jag nog att beställa där igen, av bekvämlighetsskäl. Betydligt närmare till ICA-posten än till kiosken där jag köper mitt lågbudgetsnus vanligtvis. Priset skiljer dock egentligen ingenting så där ser jag ingen större fördel. Mer en tidsvinst i mitt fall.

Jag bror "granne" med uthämtningsstället för posten. Sen gör det ju inget att jag tjänsar ett par tior. Håller helt klart med om att det är smidigt, blir till fler beställningar :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.