Vi har golvvärme hemma på hela undervåningen som drivs av en luft/vattenpump från CTC.
Har läst lite att man kan koppla in ett system från Ngenic som ska göra att man får ett jämnare inomhusklimat, samt att det även ska hjälpa till att få ner kostnaden för uppvärmningen.
Vi kör med Tibber så att få bort uppvärmningen vid pristopparna skulle göra mycket.

Någon som använder Ngenic?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.