Hej!

Undrar om någon här på forumet har några erfarenheter av Marbodalkök?

- Dyrt?
- Billigt? ::)
- Prisvärt?
- Krångligt
- Bra/dålig kvalitet
- ...

/Jonas
 
Hej! Vi köpte Marbodalkök till vårat Älvsbyhus när vi byggde för 2 år sedan. Kan väl säga att vi hade ett litet H-vete! Vi hade valt ett Lindö kök och i princip ALLA luckor å lådfronter var repiga som f-n! Nåväl,Marbodal bytte allt utan pip,men bara det att de va lika repigt igen..... Till slut fick vi justa luckor(vi hade 2 uppsättningar i garaget!) när dom kom på vad som var fel. Det var nåt fel i tillverkningen i Danmark som gjorde att luckorna blev repiga,oftast var det på samma ställen som dom var repiga. Hela historien tog 1½ år att reda ut. Först ville dom ersätta oss med prylar till ett värde av 2500 kr,men vi stod på oss och blev nöjda till slut. Annars e ju kvaliteten väldigt bra,men vi hade en ruskig otur. Ha de / Hasse
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.