Håller på och planerar ett nytt kök hos Köksforum här i Göteborg.
Kollat på främst på tyska Noltekök.
Dom har även vitvaror att sälja till inte allt för höga priser. Dessa har mycket stora likheter med siemens och tillhör också bsh-group enligt säljaren.
Han erkänner dock att han inte kan jätte mycket om vitvaror så tänkte kolla runt lite själv.
Fläktar och inbyggnadsmicro är extremt lika siemens.

Har någon erfarenhet av Constructa vitvaror eller vet var dom finns att klämma och känna på?
Dom hade även ett ännu billigare märke som hette Viva. Vet dock mycket lite om det och kan inte hitta något alls på svenska hemsidor om detta.

Tacksam på förhand.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.