3 216 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
erfarenhet om ikeas ädel lucka?(vit)
Ingen erfarenhet själv, men vi ska köpa dem och jag har inte hört något direkt negativt. Finns väl alltid en risk med folie, att den kan släppa, men nackdelar finns med allt. Vi väljer att lägga krutet på vitvaror och bänk, etc.
Tror du hittar lite info om du söker på forumet.
/alacs
Tror du hittar lite info om du söker på forumet.
/alacs
Vårt kök hara bara varit klart sen i våras, men vi är helnöjda med Ädel vit. Fick ett tips av en arbetskamrat; köp dubbel uppsättning av de luckorna precis under vasken, så är det bara att byta ut dem när de gamla fått mycket stryk. Men det gäller alla luckor, inte bara Ädel 
vi har oxå ädel vit.... å har vart nöjda i ett år... inga fel alls....
nu har vi aeg s vit varor men hade cylinga innan... å jag kan säga att vi ångrar att vi inte fortsatte med cylinda... dom e klart bäst.... skitbra diskmaskiner
lycka till
nu har vi aeg s vit varor men hade cylinga innan... å jag kan säga att vi ångrar att vi inte fortsatte med cylinda... dom e klart bäst.... skitbra diskmaskiner
lycka till
Vi har problem med våra Ädelluckor. Folien krymper/slämper på lådorna bredvid spisen pga värmen.
Så byt spis om ni har en sådan som släpper ut varm luft i sidled från utrymmet mellan inre och yttre glaset. Den typen av spiskonstruktion är väldigt vanlig om inte dominerande.
/Micke
Så byt spis om ni har en sådan som släpper ut varm luft i sidled från utrymmet mellan inre och yttre glaset. Den typen av spiskonstruktion är väldigt vanlig om inte dominerande.
/Micke
Klicka här för att svara