Ska ge mig på och beställa isolering till mitt garage där jag ska isolera invändigt med 30graders lutning.
Fått förslag på isovers takstolsskiva som har vindpapp på båda sidor och sen även flärpar så man bara häftar fast dem på stolarna.
Nån som har erfarenhet om detta?