GLL 3-50 funkar oxå med mottagare... upp till 50m enl Bosch´s hemsida.

GLL 3-80P är en trevlig manick som jag inte ångrar inköp av.

När vi nu snackar mottagare å så. Var handlar man BM1 & LR2, samt hållare till LR2, till bra pris?

Okej det är som vanligt här på Byggahus endast det bästa är gott nog 😉 Vad tror ni om priset då 3700:- med L-BOXX, mjuk väska, måltavla och universalfäste. Ska man slå till på detta eller finns det billigare?

Jag tror jag köpte 2-80 med mottagare för 3.400.

Mottagare är ovärderligt om man behöver den.

Den tredje linjen är ovärderlig om man behöver den

Nyfniken skrev:
Jag tror jag köpte 2-80 med mottagare för 3.400.

Mottagare är ovärderligt om man behöver den.

Den tredje linjen är ovärderlig om man behöver den
Jag tror att jag har större glädje av tre linjer än en mottagare i dagsläget. Hittade inget bra pris på 2-80 eller också tittade jag inte så noga på vad som ingick i priset.

Det fick bli en 3-80 efter mycket velande fram och tillbaka. Hoppas att vi blir bra vänner lång tid framöver :)

Det slutar alltid med en 3-80, alla andra förslag är ju bara kompromisser. :)

• Gilla
trojlee och 2 till
  • Laddar…
P
Tog oxå hem en 3-80 i l-boxx :thumbup: grymt fin laser, men lite stor mot för min gamla Dewalt..

såg att det va 2 olika skruv insfästningar under lasern.. en grov historia och den lilla vanliga, är denna grova för bosch lite grövre teleskopstativ tex BT 160 -170-300 HD? BT150 är ju inte mycket att hänga i julgranen precis

Hejsan, jag är intresserad av en inhums laser för att tapetsera kakla eller sätta upp någon hylla så inget jätte avancerat.
Funderar på att beställa en Bosch gll3x och köpa stativ på Clas Ohlsson
Eller köpa en Bosch pll360/pll20 plus stativ
Vad rekommenderar ni ?
Eller något annat
Mvh
Christian

Blått är alltid roligare än grönt när det gäller Bosch.....

Att den inte har 360 graders linjer kan man väl leva med om man mest vill rita kryss på väggen, annars tycker jag faktiskt det är en rätt bra grej....

Det är ju 360 som är användbart, rita kryss har jag då aldrig behövt.

Alltså pll360??

Stefan N skrev:
Det är ju 360 som är användbart, rita kryss har jag då aldrig behövt.
Jag menade inte bokstavligen rita kryss utan att ha vertikal och/eller horisontell linje.

Jag såg gll 5-50 på eBay . Den verkar också gjord för den asiatiska marknaden och är prisvärd (1500-1700). Är det någon som har någon erfarenhet av den?

Jag undrar med om det är någon som vet nåt om boch gll 5-50 ???

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.