Det finns bondfångare där ute...Intressant affärsidé-plagieraälvsbyhus och göra billiga hus med lägre tillvalsmöjligheter... ;)
 
Calle Anka skrev:
Så som de skrivit gäller det fullt färdigt hus vilket måste vara billigast i Sverige. Eftersom man måste stå för sina erbjudanden så kan de få det svettigt med kundtillströmning framöver.... ;)
4900 kr/kvm var ju bara för en stomme så det var ju inte så billigt. Köpte själv en stomme från nostalgihus för 575000 för 189kvm det blir lite drygt 3000 kr/kvm.
 
Jag var ju ironisk, det står inte att priset gäller per kvm utan det får man förutsätta....vilket man kanske borde....jag är dock en sån där ordmänniska som hittar fel överallt.... ;D

Bolaget verkar inte vara seriöst i alla fall....
 
Hajar ::)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.