2 040 läst ·
18 svar
2k läst
18 svar
Erfarenhet av WorldZeneca Trading Group
4900 kr/kvm var ju bara för en stomme så det var ju inte så billigt. Köpte själv en stomme från nostalgihus för 575000 för 189kvm det blir lite drygt 3000 kr/kvm.Calle Anka skrev:
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Jag var ju ironisk, det står inte att priset gäller per kvm utan det får man förutsätta....vilket man kanske borde....jag är dock en sån där ordmänniska som hittar fel överallt.... ;D
Bolaget verkar inte vara seriöst i alla fall....
Bolaget verkar inte vara seriöst i alla fall....
Klicka här för att svara