Min man och jag ska bygga ett hus av Västkuststugan, skulle uppskatta repliker från någon som har erfarenhet av dem. Både bra och dålig kritik är bra!!!! ??? ??? ???
 
Har ingen som helst erfarenhet av dem, men tycker om deras hus i excellens serien där de har ett jätteglasparti i köken. Vilket funderar ni på?
 
Vi skrev nästan på för Västkuststugan för ett par år sedan...vi gillade deras Vision-hus.
Det jag kom fram till då är att Västkuststugan är välbyggda, prisvärda hus av god kvalitet. Dessutom riktigt snygga ...

Säljarna i Stockholm är helt OK, vi hade med dem på HusExpo att göra.
 
Claes skrev:
Vilket funderar ni på?
Vi har skrivit på för att bygga Harmoni 80, än så länge verkar allt toppenbra!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.