1 779 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Erfarenhet av Västkuststugan???
Min man och jag ska bygga ett hus av Västkuststugan, skulle uppskatta repliker från någon som har erfarenhet av dem. Både bra och dålig kritik är bra!!!! ??? ??? ???
Vi skrev nästan på för Västkuststugan för ett par år sedan...vi gillade deras Vision-hus.
Det jag kom fram till då är att Västkuststugan är välbyggda, prisvärda hus av god kvalitet. Dessutom riktigt snygga ...
Säljarna i Stockholm är helt OK, vi hade med dem på HusExpo att göra.
Det jag kom fram till då är att Västkuststugan är välbyggda, prisvärda hus av god kvalitet. Dessutom riktigt snygga ...
Säljarna i Stockholm är helt OK, vi hade med dem på HusExpo att göra.
Klicka här för att svara