Nu så har vi varit ute och kikat på 5 tomter + ett besök på HusExpo innan vi åkte hem :D

2 av tomterna är vi riktigt intresserade av, den ena i Trångsund och den andra i Kästa. Vi kollade även på ett par tomter i Glömsta, men där var bara en intressant, den på Gustav Adolfsvägen 13 (fast det ver lite väl trafikerat där).

Så nu har jag ringt mäklarna för de 2 tomterna.

På HusExpo föll vi helt pladask för Västkuststugans Excellent 2, men tyvärr fanns inte deras säljare på plats. Någon som har erfarenhet av att bygga med Västkuststugan?
 
Ämnet har varit uppe ett otal ggr... Det är viktigt att kolla upp de montörer som säljaren tänker rekomendera/anlita... avsett husfabrikat!
Västkustvillan (huvudkontoret) har i vårat fall varit mycket tillmötesgående och hjälpsamma vid kontakter.

Vi får vår villa rest den 24-25 maj... så det börjar närma sig! :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.