3 851 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Erfarenhet av Västkuststugan?
Nu så har vi varit ute och kikat på 5 tomter + ett besök på HusExpo innan vi åkte hem 
2 av tomterna är vi riktigt intresserade av, den ena i Trångsund och den andra i Kästa. Vi kollade även på ett par tomter i Glömsta, men där var bara en intressant, den på Gustav Adolfsvägen 13 (fast det ver lite väl trafikerat där).
Så nu har jag ringt mäklarna för de 2 tomterna.
På HusExpo föll vi helt pladask för Västkuststugans Excellent 2, men tyvärr fanns inte deras säljare på plats. Någon som har erfarenhet av att bygga med Västkuststugan?
2 av tomterna är vi riktigt intresserade av, den ena i Trångsund och den andra i Kästa. Vi kollade även på ett par tomter i Glömsta, men där var bara en intressant, den på Gustav Adolfsvägen 13 (fast det ver lite väl trafikerat där).
Så nu har jag ringt mäklarna för de 2 tomterna.
På HusExpo föll vi helt pladask för Västkuststugans Excellent 2, men tyvärr fanns inte deras säljare på plats. Någon som har erfarenhet av att bygga med Västkuststugan?
Du kan även kolla här.
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Hantverkare;action=display;num=1106387609;start=
Så får du lite nyttig läsning.
Har även lagt till en tråd om det som har hänt här under den sista tiden.
Ps det gäller två kåkar på samma ställe Ds
Så dom har inte bara lyckats hos oss
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Hantverkare;action=display;num=1106387609;start=
Så får du lite nyttig läsning.
Har även lagt till en tråd om det som har hänt här under den sista tiden.
Ps det gäller två kåkar på samma ställe Ds
Så dom har inte bara lyckats hos oss
Ämnet har varit uppe ett otal ggr... Det är viktigt att kolla upp de montörer som säljaren tänker rekomendera/anlita... avsett husfabrikat!
Västkustvillan (huvudkontoret) har i vårat fall varit mycket tillmötesgående och hjälpsamma vid kontakter.
Vi får vår villa rest den 24-25 maj... så det börjar närma sig!
Västkustvillan (huvudkontoret) har i vårat fall varit mycket tillmötesgående och hjälpsamma vid kontakter.
Vi får vår villa rest den 24-25 maj... så det börjar närma sig!
Klicka här för att svara