5 864 läst ·
21 svar
6k läst
21 svar
Erfarenhet av tretti.se?
absolut är det så att de negativa rösterna hörs, medans de positiva inte hörs.
brukar man räkna att det krävs 10 positiva för att väga upp 1 negativ om ja inte minns fel..
jag tror största problemet ligger i långa transporter, och den tjänsten köper väl tretti av bring.
men vi som konsumenter köper ju en helhetslösning där tretti.se cashar in. de ska alltså inte skylla på deras speditör eftersom de själva förhandlat fram (lägsta) fraktpriset...
brukar man räkna att det krävs 10 positiva för att väga upp 1 negativ om ja inte minns fel..
jag tror största problemet ligger i långa transporter, och den tjänsten köper väl tretti av bring.
men vi som konsumenter köper ju en helhetslösning där tretti.se cashar in. de ska alltså inte skylla på deras speditör eftersom de själva förhandlat fram (lägsta) fraktpriset...
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Under natten har den halverat avståndet till mig, inte hört av transportföretaget ännu, det verkar som att leveransen ska lämnas vid tomtgräns. Bring har inte levererat nåt till mig tidigare, däremot schenker och dhl, och de har alltid hjälpt till bära in större grejor som tvättbänk duschdörrar wc stolar och badkar trots att jag aldrig betalat extra för detta, fönstren baxade de in i garaget direkt från bakgavelshissen tex. Bring har vad jag förstått som affärsidé att ta hutlöst betalt för detta.
Jag har beställt rätt mycket grejer från tretti.se och har bara haft bra erfarenheter av dem. Vi köpte bl a alla våra köksmaskiner därifrån när vi renoverade köket. Det var ju iofs några år sedan så det kan ju ha hänt saker...
Klicka här för att svara