2 286 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Erfarenhet av Tollco Vattenfelsbrytare WaterBlock
Medlem
· Västra Götaland
· 145 inlägg
Länk: http://tollco.se/produkt/vattensakringvattenfelsbrytare/
Stötte på denna idag och blir onekligen väldigt nyfiken på både hur och hur väl denna fungerar. Någon som vet eller har någon erfarenhet?
Stötte på denna idag och blir onekligen väldigt nyfiken på både hur och hur väl denna fungerar. Någon som vet eller har någon erfarenhet?
Produkter som diskuteras: "Tollco"
Tollco
Tollco strävar efter att skydda mot vattenskador. Kranvatten bör vara en pålitlig tjänst, inte en ständig risk. Tyvärr kan vattenskador förvandla en framgångsrik renovering till en infekterad kundrelation. Med Tollcos produkter för att
Läs mer
Medlem
· Västra Götaland
· 145 inlägg
Efter lite googlande så verkar denna produkt gå under namnet Eltek Water Block. Den finns tillgänglig på både Amazon och ebay i Tyskland för ca 15 EUR styck (att jämföra med Tollco som tar 450 kr styck för dom).
Men sen hittade jag även ett par olika varianter där brytaren sitter inbyggd i anslutningsslangen. Sagt och gjort så beställde jag några stycken för att prova. Återkommer!
Men sen hittade jag även ett par olika varianter där brytaren sitter inbyggd i anslutningsslangen. Sagt och gjort så beställde jag några stycken för att prova. Återkommer!
Klicka här för att svara