Är det någon som har erfarenhet av dem och vet om de är bra eller inte? Tacksam för alla svar, de ska komma och titta på vårt badrum för renovering.

/Pemma

RilleRock
Lyfter

Har du varit i kontakt med dem/honom? Vi hade honom över för en offert på vårt badrum. Han la sig väldigt lågt i pris. Han föreslog en lösning att kakla på befintligt kakel. Jag tyckte att det kändes som en osäker lösning och la in en tråd om det här i forumet. Fick väl inte så många svar så jag ringde Byggkeramikrådet. De sa att det inte var fackmässigt att kakla på befintligt kakel om man som vi hade våtrumsmatta som skulle tas bort och ersättas av klinkers.

Jag kan lungt säga att det avskräckte mig. Dessutom hade han ingen försäkring. Detta motiverade han med att de utan försäkring är mer noggranna.

Jag säger absolut inte att han är dålig eller så men vi vågade inte riskera att använda oss av honom om ett problem skulle uppstå i framtiden eftersom han inte hade försäkring.

Vi valde i stället ett företag som var certifierade av byggkeramikrådet som ändå hade ett pris som vi kunde leva med.

Lycka till!

/Emma

RilleRock
Nej jag ville bara att ngn annan skulle se den som kunde hjälpa dig :)

de utan försäkring är mer noggranna.

De var de dummaste jag hört på länge!
Den siste idioten är inte född ;D

Du/ni gjorde ett klokt beslut!

Hej,

Tack för att du lyfte tråden i alla fall. Det var trevligt. :)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.