1 694 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Erfarenhet av Sollentuna Bygg & Golvtjänst
Har du varit i kontakt med dem/honom? Vi hade honom över för en offert på vårt badrum. Han la sig väldigt lågt i pris. Han föreslog en lösning att kakla på befintligt kakel. Jag tyckte att det kändes som en osäker lösning och la in en tråd om det här i forumet. Fick väl inte så många svar så jag ringde Byggkeramikrådet. De sa att det inte var fackmässigt att kakla på befintligt kakel om man som vi hade våtrumsmatta som skulle tas bort och ersättas av klinkers.
Jag kan lungt säga att det avskräckte mig. Dessutom hade han ingen försäkring. Detta motiverade han med att de utan försäkring är mer noggranna.
Jag säger absolut inte att han är dålig eller så men vi vågade inte riskera att använda oss av honom om ett problem skulle uppstå i framtiden eftersom han inte hade försäkring.
Vi valde i stället ett företag som var certifierade av byggkeramikrådet som ändå hade ett pris som vi kunde leva med.
Lycka till!
/Emma
Jag kan lungt säga att det avskräckte mig. Dessutom hade han ingen försäkring. Detta motiverade han med att de utan försäkring är mer noggranna.
Jag säger absolut inte att han är dålig eller så men vi vågade inte riskera att använda oss av honom om ett problem skulle uppstå i framtiden eftersom han inte hade försäkring.
Vi valde i stället ett företag som var certifierade av byggkeramikrådet som ändå hade ett pris som vi kunde leva med.
Lycka till!
/Emma
Produkter som diskuteras: "avskräckte"
Avskräckare Mus&Råtta MR50 Battery
Batteridriven musavskräckare
549 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden