Hej,
Är det någon här som provat/har erfarenhet av nya Schneider Exxact LED universaldimmern?
Hittar inga direkta recensioner av den, eller tester, men den är intressant på det viset att man kan skifta mellan fram/bakkantstyrning.
Priset, plus det faktum att det inte krävs någon nolla till den är också en positiv grej.
Har någon här provat dom, och hur har dom fungerat med era lampor?
//Jani