Hej! är det nån som beställt något från Rokkanal.se?
hittar ingen information om dem!
då fakturabetalning inte är möjligt och endast direktbetalning gäller blir jag lite tveksam!

tack på förhand!

Skärmdump av kundomdömen på en webbsida med porträttbilder och citat om produkternas pris, kvalitet och installation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kundomdömen med bilder och citat från nöjda kunder på en företagssida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sett till kundomdömena så verkar man nöjda i både Spanien och Sverige. Väldigt nöjda :-) Bolaget är baserat på Malta, så eventuella reklamationer blir nog inte så lätt.

• Wow
  • Arg
  • Gilla
  • Haha
guggen och 4 till
  • Laddar…
:crysmile:

Låter verkligen som en firma man vill anlita.....

S Stridsman skrev:
Hej! är det nån som beställt något från Rokkanal.se?
hittar ingen information om dem!
då fakturabetalning inte är möjligt och endast direktbetalning gäller blir jag lite tveksam!

tack på förhand!
Lite sent svar men jag har nyligen beställt från dem. Kan nog inte tänka mig ett sämre företag att ha att göra med. Leveransen tog ca 1 månad...När den väl kom var det fel mått på grejerna. De erbjuder bara betalning i förskott så de är inte så ivriga att rätta till deras egna fel får jag uppfattningen av. Jag ringde upp dem och de erkände att det blivit tokigt och att de skulle skynda på leveransen av rätt grejer. Nu har det gått en vecka och de svarar varken på mail eller telefon, snart blir det till att kontakta ARN. Skortstensrenoveringen, som skulle varit klar för ett par veckor, sedan står stilla. Kommer aldrig handla från dem igen.

D daysconfused skrev:
Lite sent svar men jag har nyligen beställt från dem. Kan nog inte tänka mig ett sämre företag att ha att göra med. Leveransen tog ca 1 månad...När den väl kom var det fel mått på grejerna. De erbjuder bara betalning i förskott så de är inte så ivriga att rätta till deras egna fel får jag uppfattningen av. Jag ringde upp dem och de erkände att det blivit tokigt och att de skulle skynda på leveransen av rätt grejer. Nu har det gått en vecka och de svarar varken på mail eller telefon, snart blir det till att kontakta ARN. Skortstensrenoveringen, som skulle varit klar för ett par veckor, sedan står stilla. Kommer aldrig handla från dem igen.
Jag beställde saker från dom och leveranstiden var väl lite lång, kom från Tyskland.
Fick också någon del som hade knasigt mått mot beställningen, fick jaga lite men de skickade en ny del med rätt mått.
Tror inte jag köper mer därifrån heller, även om jag nog inte upplever det så jobbigt som du verkar göra.

Ja, alltså med perspektiv på det hela kommer det nog inte vara hela världen. Men nu när man är mitt uppe i det och inte kan bruka fjällstugan än, då kaminen är enda värmekällan, så känns det värre än vad det egentligen är. När vi haft stugan 30 år kommer nog 1 månad mer eller mindre kvitta. Rätt grejer kommer nog förr eller senare men nästa gång jag renoverar en skorsten väljer jag en annan leverantör.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.