Hej på er.
Svärföräldrarna vill smälla upp en variant från Grästorpstugan. Inga problem för mig som snickare men föredrar ju såklart att bygga lösvirke och bestämma själv. Men svärföräldrar är ju svärföräldrar, så att säga.......ja, ni förstår.
Kvalite, kontakt, frakt osv. För och nackdelar. Tacksam för input!
MVH/Nils82