Hej.

Är det någon på forumet som har erfarenhet av några förråd från Biohort?
https://www.biohort.com/se

Vi funderar på att sätta ett på framsidan av vårt hus och ha som cykelförvaring och lite annat gott och blandat som inte får plats på något annat ställe.

Hälsningar,
Anders
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.