36 220 läst ·
52 svar
36k läst
52 svar
Erfarenhet av Bosch GTA 3800 och 2600 sågbord?
Detta var vad jag fick som svar från Bosch.
Utifrån informationen vi har så kan inte bosch se att denna är felkonstrurerad.
Det är meningen när man stänger dessa så skall man dra ihop dem ej putta in dem.
Verkar som dom anser att dom är som dom skall vara.
Utifrån informationen vi har så kan inte bosch se att denna är felkonstrurerad.
Det är meningen när man stänger dessa så skall man dra ihop dem ej putta in dem.
Verkar som dom anser att dom är som dom skall vara.
Nej, det var ju inte fel på första MB A-klass heller, utan fel på svenskarnas dumma älgtest. Tyskar...Jamtestam skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Trist inställning av Bosch, problemet kommer ur tillverkningen, hålet är något koniskt för att släppa från gjutformen och de har inte velat lägga pengar på att bearbeta biten så att ytorna blir plana mot varandra.
Man borde kunna modifiera det relativt enkelt för att det ska stanna på plats.
Är det någon mer än jag som tycker att höjdjusteringen lämnar lite att önska också?
Man borde kunna modifiera det relativt enkelt för att det ska stanna på plats.
Är det någon mer än jag som tycker att höjdjusteringen lämnar lite att önska också?
Är väl samma som när jag klagade på att de levererar sågen med stödet skjutet till höger så att man sågar i det när man fäller sågen första gången ..... Hade varit enkelt att lösa i fabriken med en ny instruktion....
Det är säkert så att man väl inser sitt misstag, men att alla sålda ex har denna bristande konstruktion. Att erbjuda alla en uppdaterad modell är .. för dyrt och pinsamt. Det hade ju varit lätt att ha en enkel hållare/förhöjda kanter, som brickan passar in i.
Mina stöd har dock aldrig ramlat av.
Mina stöd har dock aldrig ramlat av.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Jag vet inte om det är tänkt som en feature, men den trillar nog av om man råkar ställa den på stoppet. Och går därmed inte sönder.