Hej!
Är det någon som var erfarenhet av Bona Refresher eller Polish? Är någon att föredra?
Vi har mattlackad ekparkett (från ca -60) (lackad med Bona), vill underhålla på ett bra sätt. Är lite rädd för att förstöra golvet bara…
Tacksam för tips och råd