Hej,
Är det någon som har erfarenhet av att anlita en besiktningsman från företaget Besiktningsman.se? Var de bra eller dåliga?

/Maria

Det var ju länge sedan frågan ställde om Besiktningsman.se men eftersom jag har nyligen negativ erfarenhet av denna firma så kan det vara bra att dela med sig så att fler slipper drabbas.

Jag beställde en besiktning och de planerade en tidpunkt då Entreprenören var på semester. Jag som amatör på området trodde att besiktningsman.se skulle checka upp att tiden för besiktningen passade bägge parterna samt att de även fått erforderlig dokumentation. Naturligtvis hade man inte gjort det och besiktningen avbröts efter 2 min. Jag blev minst sagt överraskad över detta. En ännu större chock fick jag när besiktningsmannen efter samtal med vd meddelade att jag kommer få betala 6.900 kr för ingenting. Jag ringde till vd:n och har aldrig i mitt liv blivit så dåligt behandlad som kund. Han var ointresserad över att lyssna på mig och behandlade mig som ett barn och sa att jag minsann kommer få betala nästan 7.000 kr för ingenting.

Akta er för detta företag!!

Hade jag kollat omdömena innan så hade jag förstått att det hade varit bättre att vända sig till ett seriöst företag.

O
Tja... när det dyker upp människor som är negativa på rejtan, då kanske det finns nån substans i det.

En bekant som också har dåliga erfarenheter av dem, bl.a. Godkände de bakfall i deras båda badrum (som senare ombesiktigades med en från bkr som underkännde båda) samt Massa andra fel

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.