Hej! som jag förstått det ska en platta på 2 cm i tjocklek i granitkeramik klara stora vikter även när den ligger med cc 60 reglar i mellan har jag fått fel info här ? mvhJ Jensa86 skrev:
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
Hej, inga problem om du lägger 2 cm granitkeramik, de håller
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
Har själv rivit upp 80 kvm klinker och ska lägga 90x60 granitkeramik på pavepad system. Kanske något för dig ?
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
googla
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
Om du vill limma kan jag garantera att limmet inte håller, jag har provat allt, lim, fix, fog mm,mm och allt löser upp sig,,alltid blött av väder och vind och vatten och klor från poolen.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 559 inlägg
Om du nu ska göra detta föreslår jag att du hittar reglar av ngt oorganiskt material. Plastkomposit kanske? Snåla inte med reglarna, trampar någon igenom kommer det på dig.
Lägg ut en betongplatta eller annat på ett trädäck i något halvår och flytta den sedan..... Ja det har börjat ruttna under, gråsuggefest
Kolla vad som händer under en lerkruka som stått på samma ställe på altanen, helt svart.
Lägg ut en betongplatta eller annat på ett trädäck i något halvår och flytta den sedan..... Ja det har börjat ruttna under, gråsuggefest
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
vad är skillnaden med att lägga trall på altan reglar eller klinkerplattor? blir ju inte tätt i fogarna så stänger ju inte in materialetI InsidersUnited skrev:Om du nu ska göra detta föreslår jag att du hittar reglar av ngt oorganiskt material. Plastkomposit kanske? Snåla inte med reglarna, trampar någon igenom kommer det på dig.
Lägg ut en betongplatta eller annat på ett trädäck i något halvår och flytta den sedan..... Ja det har börjat ruttna under, gråsuggefestKolla vad som händer under en lerkruka som stått på samma ställe på altanen, helt svart.