31 545 läst ·
226 svar
32k läst
226 svar
Era Byggahus-forum-namn?
Kermit har hängt med länge nu. Har till och med lyckats förtränga varför det en gång blev så...
Har min blivande bostad i en liten by som heter Moliden och min fastighetsbetäckning är 1:41
Kallades Pox när jag gick i skolan ( klass 4 till 9 ).
Det kom sig helt enkelt av:
Jonas
Jonte
Jocke
Jocks
Pocks
Pox
Sen lade jag till så att det blev Poxeman när jag skulle registrera den första mailadressen på Hotmail, det har hängt med ett tag nu!
Det här var ju kul.
Nix är en sammanslagning av Niks som är löst kopplat till mitt för- och efternamn.
Det har hängt med ett tag på lite olika ställen.
Dessutom är det litegrann en ordlek, då det i verkligheten knappast är ett ord jag använder speciellt ofta, då jag hellre ser lösningar.
Så det är helt enkelt en anomali.
Namnet ställt mot min personlighet.
Ett slags Yin-Yangförhållande...
Nix är en sammanslagning av Niks som är löst kopplat till mitt för- och efternamn.
Det har hängt med ett tag på lite olika ställen.
Dessutom är det litegrann en ordlek, då det i verkligheten knappast är ett ord jag använder speciellt ofta, då jag hellre ser lösningar.
Så det är helt enkelt en anomali.
Namnet ställt mot min personlighet.
Ett slags Yin-Yangförhållande...
Gum-gum förstås
och så behövde jag något i kombination å då kom det en blixt ifrån ovan!
Ett gammal alias på Forum är ju scumgummi så slår man ihop dem!
Hhihihi - bättre hälften stönade och tog sig för huvet!
Vad får Du allt ifrån och på den vägen är det....
Ett gammal alias på Forum är ju scumgummi så slår man ihop dem!
Hhihihi - bättre hälften stönade och tog sig för huvet!
Vad får Du allt ifrån och på den vägen är det....