31 545 läst ·
226 svar
32k läst
226 svar
Era Byggahus-forum-namn?
Snälla, avslöja nu. Både Kire o Immobil. väntan som fördröjs gör själen sjuk... 8)
Den där google-sökningen på Kire var väl ingenting att skämmas för, bra sida ju.
Immobil..hittar inga fler ledtrådar, Kires förslag var väl vettiga? Det syns att Du har vallon-blod i Dig (?), lik min farfar.. (som ung då :
)
Kom igen nu!
Den där google-sökningen på Kire var väl ingenting att skämmas för, bra sida ju.
Immobil..hittar inga fler ledtrådar, Kires förslag var väl vettiga? Det syns att Du har vallon-blod i Dig (?), lik min farfar.. (som ung då :
Kom igen nu!
Ploppan har hängt med sedan jag träffade min sambo. Vid något tillfälle var han lite småpoetisk (händer sällan och inte särskilt seriöst heller) och kallade mig Ploppan.
När jag frågade varför han kallade mig Ploppan sa han att han tänkte på Cloettas Plopp - lika god (läs fin) på insidan som på utsidan.
Väääääldigt gulligt och charmigt - tycker jag i alla fall. :-*
Sedan dess har jag varit Ploppan.
När jag frågade varför han kallade mig Ploppan sa han att han tänkte på Cloettas Plopp - lika god (läs fin) på insidan som på utsidan.
Väääääldigt gulligt och charmigt - tycker jag i alla fall. :-*
Sedan dess har jag varit Ploppan.
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
...och det går inget vidare....för oss kan jag säga.... 
Lycke heter Lycke för att tomten vi bygger på heter så - och för att det låter positivt, glatt och faktiskt är ett riktigt flicknamn. Även om just JAG begåvats med ett annat namn i verkligheten, så är det skönt att vara lite halvanonym här. (Misstänker dock att rätt många känt igen mig eftersom jag inte överanstränger mig vad gäller anonymiteten...)
Inger-Pinger! Jag hade inte fattat att du hade ett alias. Jag tycker att du ÄR forumgud och kommer med massor av bra tips utan att vara proffs eller besitta övernaturliga kunskaper om husbyggande. Du behöver inte skämmas för att du hjälper oss andra så ofta och gör så många inlägg. Är jätteglad att du håller till här!
Inger-Pinger! Jag hade inte fattat att du hade ett alias. Jag tycker att du ÄR forumgud och kommer med massor av bra tips utan att vara proffs eller besitta övernaturliga kunskaper om husbyggande. Du behöver inte skämmas för att du hjälper oss andra så ofta och gör så många inlägg. Är jätteglad att du håller till här!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
"Snubben trodde han var cooool, för han hette Mangelitoooo" 
Nåt osexigt... ja, gammelmormor vart det! 8)