Jag instämmer i mycket av det Pumba skrev. Att lägga beställningen det var ju lätt hos dom, och dom var så hjälpsamma.

Men, när problemen började hopa sig då vart dom inte alls lika hjälpsamma längre. Säljaren lovade mig kompensation för de måååååånga och låååååånga förseningarna. Tror det blev 6 misslyckade leveransförsök och 17 veckorns försening. Den där utlovade kompensationen? Nä, dom slutade helt enkelt att svara på dom mailen som nämnde detta...

Dock, får jag väl erkänna, när det gällde småproblem som dålig lack på luckor (ja, det kanske var 5 st jag fick byta) så var deras centrala kundtjänst (telefon) lätt att ha och göra med och skickade ersättningsluckor med Posten.

Grodgatan
 
Hur är köket? Funka de bra för er Grodgatan?
 
Ja, när allt till slut hade kommit, och alla dåliga luckor bytts ut....då funkar det bra :)

Grodgatan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.